fredag den 22. juli 2011

Sikke dejligt vejr....

Ja som min søster skrev så sødt til mig på facebook." Nu skal du bare huske at der er andre end dig der har fødselsdag i dag". Ja jeg har nemlig fødselsdag i dag og sikke dog et vejr - øv. Men jeg har alligevel hygget mig med mine pigekolleger i dag, som var her og spise brunch - og jeg har fået nogle dejlige gaver.
"Dagens buket" kom min kollega Rikke med og min anden kollega Marianne kom med en kurv med vindruer og fine roser af egen avl og lige lidt sødt også(noget var allerede fortæret da billedet blev taget).
Af alle kollegerne fik jeg en fin pude, som jeg havde ønsket mig.
I morges fik jeg gave på sengen af min mand ( Regntæt softshelljakke fra Ilse Jacobsen).
Og af min søn fik jeg en fin pengepung der bare passer fint til min taske.




- og i morgen kommer familien og venner til brunch og så vanker der jo nok flere gaver - dejligt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar