torsdag den 14. juli 2011

Lopper

Hvad er det så man kan lave på sådan en regnvejrsdag, når man har ferie, udover at gøre kål på strygebunken( og den var mega), bage og kæle med katten - ja man tager da selvfølgelig lige rundt på en "loppetur".

Så det gjorde jeg - igennem 4 stk. genbrugsforretninger i lokalområdet og se så bare her:
Øverst billede: 1 stk krystalvase, 1 stk. vinglas( der kan passe sammen med nogle jeg har i forvejen), 1 stk. lille glasfad, 1 stk lille skål i rosafarvet glas og 1 stk. citronpresser i glas( sådan en har jeg egentlig manglet længe) = 35 kr. ialt.
Nederste billede: 1 sæt sengelinned - fik jeg for 20 kr. Bjørn Wiinblad skålen var den dyreste, den kostede 70 kr. ( jeg har ellers besluttet, at jeg ikke skal have mere Bjørn Wiinblad, men kunne alligevel ikke lade være).
Ahhr det var rigtig dejligt - tænk at man kan give efter for sin shoppelyst og så alligevel slippe med 125 kr. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar