onsdag den 20. juli 2011

Nina Ferlov

Var i dag en tur i Fåborg sammen med Kirsten igen igen. Vi var på Fåborg kunstmuseum og så Nina Ferlovs nyeste udstilling - det var bare så smukt. Jeg elsker hendes akvareller. Købte så selvfølgelig også lige det hæfte der er blevet udgivet i forbindelse med udstillingen. Jeg købte den første af hendes bogudgivelser i 2003 "Ninna Ferlov akvareller" og var bare solgt - siden er det blevet til "Året har 12 måneder" som hun har udgivet sammen med Søren Ryge Petersen og "Mad og mønstre" - så ønsker jeg mig også lige de 3 andre udgivelser hun har lavet nemlig: "Ninna Ferlov på Fanø", "Landskabsstykker" og "Nina Ferlov kalender" - de originale akvareller til den var udstillet på Fåborg kunstmuseum og kunne erhverves for den nette sum af 295.000 kr. , men så er der altså også tale om ialt 12 rammer med henholdsvis 30 -31 små akvareller i hver ramme.
De fleste af hendes andre akvareller var allerede solgt - og det kan man godt forstå.
Jeg har også fået handlet stort ind - i morgen har min mor nemlig fødselsdag og jeg har lovet at lave en del af maden. Så 4 pakker skal hun have en fra hver i husstanden dvs. de to misser har lagt sammen om en pakke.

-og på fredag har JEG selv fødselsdag - der kommer mine "pigekolleger" til brunch og lørdag kommer familien og venner til brunch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar