søndag den 26. februar 2012

Forår i luften

Jamen sikke dejligt vejr det er i dag. Var lige ude at gå i den dejlige forårsluft, både på grund af vejret, men også fordi jeg har fundet den her frem igen:








MIN SKRIDTTÆLLER !!!! - jeg er nemlig tyvstartet. Min søde kollega Marianne har meldt flere af os på arbejde ( frivilligt) til kampagnen: "Tæl skridt" - hvor arbejdspladser konkurrerer indbyrdes og kan vinde præmier - det starter nu først i uge 11, men det er godt at være på forkant med tingene. Du og dine kolleger kan også tilmelde dig på : http://www.taelskridt.dk/.

2 kommentarer:

  1. den er jeg også blevet overtalt til at være med i (:

    Kan du anbefale en god skridttæller?

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine 2 giveaways http://bykirsti.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja jeg har en jeg købte på apoteket for 2 år siden, den hedder "Omron" jeg tror nok de forhandler dem endnu. Jeg synes den er rigtig god, den er også elektronisk fremfor de billige modeller, der er mekaniske og "tæller skridt", hvis bare man tapper på dem.
    - jeg kigger da lige forbi din blog, det er da altid sjovt at se hvem der læser med på min .
    Hilsen Ina

    SvarSlet