mandag den 5. marts 2012

En god dag

Her er opskriften på en god dag:
1. Vågner i morges og føler mig udsovet
2. Kommer afsted til arbejde i ordentlig tid
3. Klassen står i række for at sige farvel. Lille M.: "Farvel Ina og tak for en god dag --- jeg elsker dig!" ( og jeg får penge for at have de dejlige unger).
4. Min mand sender en sms og inviterer mig med i biografen
5. Tager en løbetur og trodser modvinden - har det supergodt bagefter
6. Får lavet madplan og indkøbsseddel for hele ugen og tager senere på indkøbstur med manden.
7. Vi laver god og sund mad sammen
8. Hele familien(dvs. inkl. teenagesøn ) tager i biografen
9. Vi så "Hvidstensgruppen" - virkelig god film ( men husk kleenex).




Glæder mig til snart at kunne plukke de her igen.
                                                

1 kommentar: