tirsdag den 6. december 2011

Adventskrans

Her er min adventskrans.
Den er bygget op omkring et stativ fra Isabellas, som jeg investerede i sidste jul.
Det er pyntet med nyere julekugler, lidt gamle kugler, sorte flettede stjerner, lidt gran og en pelskrave, som var i en pose med pelsrester jeg købte i en genbrugsforretning for noget tid siden( det viser jeg i et senere indlæg).
Der er også pyntet med to små gamle glasfugle, som farmor kom med sidste år.
Da jeg så skulle pynte med dem i år - så skete det der ikke måtte ske ---- jeg tabte den ene og halen brækkede af og flere små glasstykker brækkede af. Jeg var grædefærdig, men min søde mand reparerede den for mig med en lille ravpluk og silikone og nu kan det næsten ikke ses.


Lysene er hvide og som det måske bemærkes ikke brændt af. Grunden er at jeg er politisk ukorrekt og brænder lysene helt ned adventssøndagene og skifter dem så ud, så de er klar til næste søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar